Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

Kedi almayı düşünüyorum.Bakımı ve sağlığı için neler yapabilirim ?

_ggunes
_ggunes

110252


Arkadaşlar kedi sahiplenmek istıyorum. Bakımı , beslenmesi ve sağlık konuları hakkında bilgiler vermenızı rıca edıyorum . Teşekkürler .

11 Cevap

Ohmm
Ohmm

105913


Kedilerin en güzel tarafı bence yalnız kalmaya köpeklere nazaran daha dayanıklı olmaları.dışarı çıkmayan bir kedi çok fazla hastalanmaz veya başka kedilerle kavga etmez. dışarı çıkarıp tuvaletini yaptırma ihtiyacınız olmaz.kısacası kedinin mamasını suyunu verdiğiniz zaman çok uzun bir süre olmasa da evde tek başına yaşayabilir.Sağlık konusuna gelince bir çok insan zaten kedisine veya köpeğine çocuğu gibi davranıyor bu yüzden sağlık sıkıntı yaşadığında anlayacağınızdan eminim fakat özellikle dikkat etmenizi önereceğim şeyler vücudunu ayda bir kontrol etmeniz herhangi bir şişlik gibi anormal bir duruma karşı ayrıca ağız kokusuna ve tuvaletinde kan veya ishal olup olmadığına dikkat etmelisiniz.Eğer kedi almaya karar verirseniz evin için kaybolmasına ve onu aramaya alışmaya hazır olun, meraklanmayın çünkü o büyük ihtimalle bir dolabın içinde sizi izliyor olacak ya da uykusundan uyandığında meydana çıkıp gerinirken görürsünüz :)

DuyguveMikrop
DuyguveMikrop

2032


Ben yavrumu terapi amacli almistim hayatima... cok kedi insani oldugum söylenemezdi , köpek delisiydim. sana sunlari önerebilirim

Kesinlikle 2 kedi birden al.

Ben tek aldigima pismanim.Cünkü Sonradan bir arkadas kedi eklemek. cok zor olabiliyor
Yurtdisinda cogu insanlar kedilerini ciftter cifter sahiplendiriyor. onlarin sagligi icin
Eger imkanin varsa ki maddiyattan bahsetmiyorum pek bi fark yapmiyor cünkü
yer imkanin varsa 2 kedi birden al. yanliz kalmaz cok.

_ggunes
_ggunes

110252


Teşekkürler arkadaşlar =)

davincer
davincer

86


merhaba istanbula uğrarsanız size oyuncu bir kedi verebilirim sahiplenilmeyi bekleyen :D

zilli7707
zilli7707

1671


benim 2 değil tam 7 kedim var. gerçekten de ben iş de olduğum zamanlarda hiç yalnız kalmıyorlar. yukarda bilgi veren arkadaşa katılıyorum. kedileri beslemenin hiç bir zahmeti yok yemeğini suyunu ve toprağını bulundurman yeterli. sadece geriye sevgi vermek kalıyor. :)

_ggunes
_ggunes

110252


Teşekkür ederim =)

cansu
cansu

3221


sahiplenmeyi düşünüyorsanız yardıma muhtaç ve engelli kedilere öncelik vermenizi öneririm ..
iyi günler :)

Kubra40
Kubra40

8


Bende kedi almak istiyorum ama nasıl yapcam tuvaletini nasıl ogretcem yanımda nasıl yatircam ondn korkyorum

irosii
irosii

658


Kübra,Kedi zaten tuvaletini kuma yapar.Tuvalet konusunda çok hassastır.Hatta tuvalet üstüne tekrar tuvalet yapmaz.Yaptıktan sonra kumundan özel küreğiyle pis kısmı alman gerekir.Öğretmeye gelince o da oldukça basit kumun üstüne koy patilerini tut kumu kazdır bikaç kere sonra alışıyo.Karanlıkta bile gidip oraya yapar.Benimki hastayken yürümeye hali yokken bile gidip kumuna yapardı. Yanında yatırmaya gelince zaten kedilerin çoğu sahibiyle uyumaya bayılır gece sen yatarken yanına yatır kendi sana sokulup yatar.Ama bazı kediler de yatacağı yeri kendi seçiyomuş.Benimki yanımda yatardı.Çok basit şeyler bunlar.

irosii
irosii

658


Sadece bir kediye 5 gün baktım ama almadan önce aylarca araştırdım.Baktığım kedinin de tecrübesiyle birleştirdim ordan biliyorum birçok şeyi.Şimdi bir tane daha sahiplenmek üzereyim.Bakımı kolay korkulcak bişey yok da hastalığı çok zor ben de ondan korkuyorum.Herşeyi göze alıyosan sahiplenmeni öneririm.

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
1314 Görüntüleme
11 Cevap
0 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor