Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

kopekler kusmugunu yer mi ?

zeze
zeze

283


7 aylik labrador rottweiler oldugunu dusundugumuz bi kopegim var.ne zaman kussa tekrardan kusmugunu yemeye basliyo.engellemeye calisinca isiracak derecede saldiriyo. Azoncede 2 adet haslanmis kuzu kemigi yedi ve hemen arkasindan kustu. Ama bu sefer cok cok fazla kustu bir insanin 3 kati kadar neredeyse ve yine geri yemeye basladi engelleyemedim bana saldirdi.bunun nedeni ne olabilir neden bi köpek kendi kusmugunu yer :/

3 Cevap

Kobe
Kobe

1635


yediklerini sindiremiyordur yüksek ihtimalle ama en iyisi veterinere danışmak. kuru mamadan başka bir şey vermemenizi tavsiye ederim.

lenahmet
lenahmet

859


hava değişimi olarak görüyorum ben halsizlik falan varsa üşütmüş olabilir

izzy
izzy

3085


Bazen belli veya belirsiz sebeplerden kusuyorlar ve sahiplerin kızacaklarını düşünüp ortadan kaldirmak icin geri yalıyorlar

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
419 Görüntüleme
3 Cevap
0 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor