Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

Lütfen yardım

Pet_deniz
Pet_deniz

2568


Bugün öğlen saatlerinde markete giderken tam kapımızın onunde yavru kedi gördüm yanına yaklastım fakat korktu kactı. Süt ve ekmek parçalayıp yakınlarına koydum yıne gelmedi. Evde bı kopegım var kedılerı sevmez ama o kedıyı orda bırakmama vıcdanım el vermıyor. Arka bahcedeki dişi kedi doğum yaptı büyük ihtimal. Bu kedıyı eve alıp yıkayıp, karnını doyurup birine sahiplendirmek istiyorum. Bu yavruya nasıl yakınlasabılırım acaba?

6 Cevap

patkam
patkam

115754


benim babamda 1, 5 aylık annesi tarafından terk edilmiş bir erkek kedi eve getirdi.....yağmurlu ve soğuk bir pazar günüydü......derhal sıcak banyo yaptırdık....biberon aldık ve az biraz su süte katıp içirmeyi başardık....tabbi ki tuvalet sorunu 1 hafta içinde alıştırdık.....şimdi oldu 4 aylık....son derece sağlıklı işin kötü yanı ne versek yiyor...ev yemeklerini daha bi düşkün...yoğurt, peynir, yumurta sarısı arada veriyorum....

Aycanur
Aycanur

1216


Kediye eyer sevecen davranıp. Ona bir süre kedi maması verirseniz beyki sizin kötü niyetli olmadiginizi anlar ve yanınıza gelir ama mamayı ona gözünun önünde koyunki. Sizi tanısın ni deneyin

Pet_deniz
Pet_deniz

2568


Teşekkür ederim hemen denıcem

Aycanur
Aycanur

1216


N demek yardımcı olabildiysem

ggr
ggr

231


ben ce kutuya filan kuymayın korkar birsöre yanına gidip yemek kıopyar yanın da durur sanız alışır size

ruzgar1122
ruzgar1122

526


ona sevecen davranın mama falan verin

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
272 Görüntüleme
6 Cevap
1 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor