Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

Kedim ısırıyor ve tirmaliyor ne yapmaliyim ?

aysekaramel
aysekaramel

1477


Kedim 5 aylik ve oyuncu. Tirmaliyor ısırıyor nasil duzeltebilirim o huyunu. Aslında sevimli gelir yanima sevdirir kendini ama cogu zaman isiriyo tirnaklarini kesmeme izin vermiyo ve tirmaliyo ne yapmaliyim ?

14 Cevap

aysekaramel
aysekaramel

1477


Yardimm edinnn :(

captainsushi
captainsushi

755


Tırnaklarını uyurken kesebilirsiniz ben öyle yapıyorum ona tırmalama tahtası almayı dene bence bazı kedilerde işe yaramıyor ama denemeye değer

aysekaramel
aysekaramel

1477


Uykusu cok hafif hemen uyaniyo denedm bunuda ama isirmasi ve tirmalamasi bi huy onun icin nasil egitmem gerek bilmiyorum

sirindostum
sirindostum

2653


Sizinle oyun oynamak istiyor olabilir.Benim kedim de bazen böyle yapıyor.Daha çok oynatarak ve karnını okşamayarak bu huyunu geçirebilirsiniz.Kafasından okşarsanız birşey yapmaz.

aysekaramel
aysekaramel

1477


Her durumda isiriyo huyu bu yani oyun oynarken bile uzaktan kosarak gelir ayagimizi elimizi ısırır

Fatmabasak
Fatmabasak

302


Benim kedimde aynı sizin söylediginz gibi veterinere sordum hırcın sevildgi için olur dedi

aysekaramel
aysekaramel

1477


Duzeltebilirmiymişiz peki :(

sirindostum
sirindostum

2653


Sizce agresif mi ? Eğer öyleyse düzeltilebilecğini sanmam . Ama durup dururken kızmadan yapıyorsa tırmalamasını önlemek için tırmalama ağacı alabilirsiniz . Isırmaması için de kedi çimi öneririm . Belki dişleri kaşınıyordur.

aysekaramel
aysekaramel

1477


Agrasif aynen durduk yere hic bisey yokken gelip saldirabiliyo

yusuftutuncu
yusuftutuncu

69


tırmalama tahtası alıp tırmala tahtasına zeytin sürünüz ve ondan sonra patisinden tutup tırmala tahtasına birkçakere tırmalattırınız kendisi alışacaktır

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
667 Görüntüleme
14 Cevap
0 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor