Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

47 günlük kedi annesinden ayrılır mı?

harikayanadur
harikayanadur

105143


merhaba arkadaşlar ben kedi sahiplendim cumartesi günü 47 gün oluyor annesini emeli artık ayırabilir miyiz bide cumartesi hemen alıp veterinere gitsek sorun olur mu bana sütten kesilecek sonra götüreceksin dediler ne kadar doğru!

6 Cevap

Badems
Badems

11435


Evet sutten kesildikten sonra almaniz gerekiyo, biraz daha bekleyin bence henuz cok kucuk

harikayanadur
harikayanadur

105143


ne zaman peki ne yapmalıyım şimdi

Badems
Badems

11435


Biraz daha bekleyin zaten bi sure sonra annesi istemeyecektir. En azindan iki hafta daha, bagisiklik sisteminde zayiflik olmamasi acisindan

harikayanadur
harikayanadur

105143


peki haftaya alınca o zaman direk veterinere götürebilir miyiz bu hafta sütten kesilmezse yani

Nayeli
Nayeli

2263


en az 2 ay. ama uygun olan 3 aydır

harikayanadur
harikayanadur

105143


ama bizim sahiplendiğimiz yavru kedi şu anda kuru mama bile yiyormuş ve arkadaş dedi pek emmiyor diğerleri emiyor dedi 47.günde almamız gerekiyormuş öyle söyledi yani

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
169 Görüntüleme
6 Cevap
1 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor