Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

ısırma ve saldırganlık?

burtex
burtex

1992


Arkadaşlar evimde maysım var ve şuan 5 yada 5.5 aylık falan ve sürekli ısırıyo ve saldırıyo geçen gün sahipsiz ufak bi bebek daha katıldı evimize bebeğimiz bi gün süt içti şimdi mamalara tuvalet kumuna kadar falan bekliyor mayıs gibi çok zeki ben yanlarındayken mayıs sürekli üzerine atlıyo bazen ensesini ısırıp arka ayaklarıyla tekmeliyo ve bende korkuyorum ufaklığı boğucak gibi geliyo bu oyunmudur yoksa gerçekten saldırıyomudur anlaya bilmiş değilim lütfen bilgi verin

3 Cevap

kutepinpon
kutepinpon

1836


O yaştaki kedilerde doğaldır merak etmeyin sadece oyun oynuyordur

catiecat
catiecat

270


kediler kendi cinslerini kıskanabiliyorlar büyük ihtimalle böyle bir şey oluyor olabilir. pek zarar vereceğini düşünmesem de ikisini yalnız bırakmayın derim ben.

milodelisi
milodelisi

1623


Alıştırmadan birleştirdiyseniz olabilir. Ama yavrular o da var. Benim tavsiyem çok giydiğiniz bir tshirti ikisinede sürün. Bu daha çabuk alışmalarını sağlar :)

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
263 Görüntüleme
3 Cevap
1 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor