Exclusion Monoprotein Ton Balıklı ve Narlı Düşük Tahıllı Kısırlaştırılmış Kedi Maması 12kg Kullananların Yorumları (78)

Özet

4,7
78 Kullanıcı Yorumu
  • 5
    %82
  • 4
    %13
  • 3
    %4
  • 2
    %0
  • 1
    %1
Ürün Detayına Geri Dön

Yorumlar

  • 17.06.2026 11:22
    5,0

    Hep kullandığımız bir üründü.kedimiz severek yiyor tavsiye ederiz

  • 17.06.2026 11:22
    5,0

    Hep kullandığımız bir üründü.kedimiz severek yiyor tavsiye ederiz

  • 16.06.2026 11:17
    5,0

    Bir öneri üzerine almıştım ikinci alışım gayet memnunuz

  • 13.06.2026 12:12
    4,0

    Mamayı patili dostlarım s3verek yiyor, hem kedi hem köpek mamasını severek yiyoruz

  • 12.06.2026 09:20
    5,0

    gelir gelmez kedilerden birisi paketi yırtıp yemeye başladı, diğerleri de sıraya dizilip gömüldü, tadını çok beğendiler. tek sorun paketin aç-kapa olmaması, 12 kiloluk bir ürün için kesinlikle fermuarlı paket kullanılması gerekiyor. biz bir kısmını plastik kavanozlara doldurduk ancak o da sağlıklı bir yöntem değil

  • 11.06.2026 09:47
    5,0

    Italyan kalitesi yillardir aldigim tek mama

  • 10.06.2026 12:56
    5,0

    Üste çıksın diye bel yıldız verdim beş aydır kullanıyorum totalde. Dehşet tüy döküyor. Arkadaşımla beraber başlamıştık onun kedilerinde de inanılmaz tüy dökme sorunu var.

  • 09.06.2026 16:38
    5,0

    suan daha çok yeni ama ilk koyuşta bitirdiler ve normal aslında yuvarlak şekilde ama hep kırıntı bırakırlardı ve bırakmadılar sibirya orman kedim ve tekirim var umarım iyi gelir.

  • 14.05.2026 17:07
    5,0

    1 senedir kullanıyoruz. Mükemmel kalite bir mama.

  • 13.05.2026 09:22
    5,0

    zaten hep kullandığım mama. fiyat olarak da diğerlerine oranla uygun. kızlarım severek tüketiyor. taze. paketi açar açmaz büyük kızım hemen koşturup yedi 😀

Yorum Yaz

Ürün hakkında yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap Üye Ol
Gelince Haber Ver

Ürün stoklarımıza geldiğinde size sms ve mail ile bilgi vereceğiz.

Ad Soyad gereklidir.
E-posta gereklidir.
Telefon gereklidir.