Me-O Yengeçli Krema Kedi Ödül Maması 15gr (4'lü) Kullananların Yorumları (163)

Özet

Me-O Yengeçli Krema Kedi Ödül Maması 15gr (4'lü)
Me-O Yengeçli Krema Kedi Ödül Maması 15gr (4'lü)

Kullananların Yorumları ve Değerlendirmeleri

4,9
163 Kullanıcı Yorumu
  • 5
    %92
  • 4
    %6
  • 3
    %2
  • 2
    %0
  • 1
    %0
Ürün Detayına Geri Dön

Yorumlar

  • 12.06.2026 11:51
    4,0

    idare eder

  • 11.06.2026 12:20
    5,0

    HARİKA

  • 09.06.2026 10:21
    5,0

    kedim bu ödül mamasını çok seviyor

  • 31.05.2026 22:00
    5,0

    Urunden memnunum tesekkurler

  • 20.05.2026 11:40
    4,0

    iyi

  • 13.05.2026 12:59
    5,0

    Daha önceden kullandığım bir ürün

  • 07.05.2026 17:06
    5,0

    HARİKA HERKESE TAVSİYE EDERİM

  • 03.05.2026 18:42
    5,0

    güzelgü

  • 22.04.2026 11:57
    5,0

    ilk kez alkım kedim sevdi

  • 14.04.2026 09:10
    5,0

    YENGEÇLİ SÜPER.CANLAR BAYILIYORLAR.

Yorum Yaz

Ürün hakkında yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap Üye Ol
Gelince Haber Ver

Ürün stoklarımıza geldiğinde size sms ve mail ile bilgi vereceğiz.

Ad Soyad gereklidir.
E-posta gereklidir.
Telefon gereklidir.