N&D Ancestral Grain Kuzu Etli ve Yaban Mersinli Ata Tahıllı Kısırlaştırılmış Kedi Maması 10kg Kullananların Yorumları (53)

Özet

4,9
53 Kullanıcı Yorumu
  • 5
    %92
  • 4
    %6
  • 3
    %2
  • 2
    %0
  • 1
    %0
Ürün Detayına Geri Dön

Yorumlar

  • 08.06.2026 09:54
    5,0

    harika bir mama kediler çok sevdi

  • 08.06.2026 09:54
    5,0

    Ürün çok iyi daha öncede almıştık bayıla bayıla yiyorlar. Hızlı kargo özenli paketleme içinde teşekkür ederim.

  • 31.05.2026 21:52
    5,0

    5 yıldır ND kullanıyoruz, kedilerim severek yiyor

  • 23.05.2026 11:41
    5,0

    Mükemmel

  • 20.05.2026 11:41
    4,0

    Çoktandır bu mamayı kullanmıyoruz, kedilerimiz de sevdi, ceğiştirmeyi düşünmüyoruz

  • 20.05.2026 11:00
    5,0

    Mümemmle ayrıca kargoyu gönderen kişilere çok teşekkür ediyorum o kadar anlayışı davranıp kargomu zamanından bile önce elime ulaştırdılar kendilerine müteşekkirim .

  • 16.05.2026 13:01
    5,0

    ND Kullaniyorum uzun zamandir daha once diger sitelerden aliyordum veteriner yönlendirdi sizin siteye cok memnun kaldim teslimat hizli ve hediyeler icin cok teşekkürler beş minik kuşlarim cok mutlu oldular🙏🥰

  • 07.05.2026 09:47
    5,0

    2 siyam kedimizin de çok severek yediği bir ürün.

  • 05.05.2026 16:13
    5,0

    Her zaman ki gibi güzel.....Petlebi harika...

  • 30.04.2026 11:55
    5,0

    Kedilerimin en çok sevdiği mama 🐈 🐈‍⬛

Yorum Yaz

Ürün hakkında yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap Üye Ol
Gelince Haber Ver

Ürün stoklarımıza geldiğinde size sms ve mail ile bilgi vereceğiz.

Ad Soyad gereklidir.
E-posta gereklidir.
Telefon gereklidir.