N&D Ocean Morina Balıklı ve Portakallı Ata Tahıllı Yetişkin Kedi Maması 5kg Kullananların Yorumları (96)

Özet

4,8
96 Kullanıcı Yorumu
  • 5
    %81
  • 4
    %15
  • 3
    %3
  • 2
    %1
  • 1
    %0
Ürün Detayına Geri Dön

Yorumlar

  • Bugün 11:20
    5,0

    biraz kokusu kötü ama kedilerim için katlanıyorum

  • 22.06.2026 12:35
    4,0

    arkadaşlar ürün hızlı geliyor ve orjinal oldugunu biliyoruz evet bunlar güzel ama mamanın paketi cırtlı yada kapanabilir değil alırken aklınızda bulunsun sevgili üreticilerin de bu durumu düzeltmesi gerektiği düşünüyorum,teşekkürler petlebi

  • 19.06.2026 09:15
    5,0

    Nd kalitesi 3 jedim de bayıla bayıla yedi 😻😻😺

  • 18.06.2026 11:41
    5,0

    Bol bol hediye göndermişler kargolarda süper mamamızda zaten kaliteli çok teşekkürler 🫶

  • 15.06.2026 10:12
    5,0

    Önceki mamayı farkında olmadan kısırlaştırılmış almisim nazlı yiyor du neyse tekrar aldim

  • 31.05.2026 21:36
    5,0

    Ürünü kedim çok beğendi. Tek sıkıntısı balıktan dolayı koku çok yoğun insana kötü gelebilir ama kedimin inanılmaz hoşuna gitti.

  • 13.05.2026 11:53
    5,0

    kedim çok kaşınıyor çok ünlü mamaları denedim son olarak bunu aldım inşaallah bu iyi gelir

  • 13.05.2026 09:29
    2,0

    Çok kötü kokuyor ve kedim de brğenmedi

  • 08.05.2026 11:51
    5,0

    çok memnun kaldık

  • 07.05.2026 11:55
    5,0

    yıllardır kedim severek yiyor

Yorum Yaz

Ürün hakkında yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap Üye Ol
Gelince Haber Ver

Ürün stoklarımıza geldiğinde size sms ve mail ile bilgi vereceğiz.

Ad Soyad gereklidir.
E-posta gereklidir.
Telefon gereklidir.