N&D Prime Kuzu Etli ve Yaban Mersinli Tahılsız Yetişkin Kedi Maması 1,5kg Kullananların Yorumları (69)

Özet

4,8
69 Kullanıcı Yorumu
  • 5
    %81
  • 4
    %14
  • 3
    %4
  • 2
    %0
  • 1
    %0
Ürün Detayına Geri Dön

Yorumlar

  • 13.06.2026 09:31
    5,0

    İki kedimde iştahla yediler. Malesef yanında yolladığınız hediyeleri iki kedimde sevemedi. Bizimkiler biraz seçiciler. Sokaktaki canlara kısmet olucak heralde.

  • 12.06.2026 15:23
    5,0

    Teşekkür ederım 2. Siparişim hedıyeler ıcınde ayrıca teşekkür edıyorum ıyıkı varsınız konserve mamaları sokakta kı canlara verıyorum böyle güzelliklere vesile oluyorsunuz ❤️

  • 20.05.2026 10:23
    5,0

    ürün kesinlikle orijinal. paketleme çok iyi çok özenli kargo çok hızlı yanındaki hediyeler için çok teşekkür ederiz. bu kalite hiçbir zaman bozulmasın

  • 20.05.2026 10:22
    5,0

    Ürünün orijinal olması yönünden içimiz çok rahat yanında bir sürü yaş mama hediye olarak gönderilmiş. Kargolaması çok hızlı ve paketlemesi çok özenliydi çok teşekkür ederiz. Umarım bu kalite hiçbir zaman bozulmaz

  • 18.05.2026 17:57
    5,0

    Kedilerim severek yiyor

  • 17.05.2026 18:51
    5,0

    Bu mamayı ilk kez aldım ama ND kalitesi kedim sevdi...

  • 06.05.2026 13:44
    5,0

    Her zaman aldığımız ürün kedim çok seviyor

  • 02.04.2026 11:21
    5,0

    çok memnun kaldım

  • 02.04.2026 11:21
    5,0

    Çok hızlı geldi son kullanma tarihine 1 yıldan fazla var

  • 26.03.2026 09:44
    5,0

    çok güvenilir ve hızlı kargo kedim çok seçici sadece bu markanın mamasını yiyor

Yorum Yaz

Ürün hakkında yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap Üye Ol
Gelince Haber Ver

Ürün stoklarımıza geldiğinde size sms ve mail ile bilgi vereceğiz.

Ad Soyad gereklidir.
E-posta gereklidir.
Telefon gereklidir.