N&D Prime Tavuklu ve Narlı Tahılsız Yavru Kedi Maması 1,5kg Kullananların Yorumları (311)

Özet

N&D Prime Tavuklu ve Narlı Tahılsız Yavru Kedi Maması 1,5kg
N&D Prime Tavuklu ve Narlı Tahılsız Yavru Kedi Maması 1,5kg

Kullananların Yorumları ve Değerlendirmeleri

4,7
311 Kullanıcı Yorumu
  • 5
    %79
  • 4
    %17
  • 3
    %3
  • 2
    %0
  • 1
    %0
Ürün Detayına Geri Dön

Yorumlar

  • 24.06.2026 13:18
    4,0

    ürünler çok iyiymiş

  • 24.06.2026 11:17
    5,0

    Ocean serisinden buna geçtim kedim beğendi teşekkür ederim.

  • 22.06.2026 16:54
    5,0

    Minik kedim tadını çok beğendi, severek yedi. İçeriği de temiz bir ürün olduğu için herkese önerebilirim

  • 22.06.2026 12:10
    5,0

    Çok iştahlı yemiyor

  • 20.06.2026 11:08
    5,0

    Kedim sevdi

  • 18.06.2026 09:49
    5,0

    kedim bayılarak yiyior

  • 17.06.2026 14:55
    5,0

    çok iyi

  • 13.06.2026 09:17
    5,0

    kedim bayıldı bu mamadan devam edeceğim

  • 11.06.2026 09:27
    5,0

    Hem kaliteli hem çok pahalı olmayan bir marka arıyordum ve Nd’ye karar verdim, kedim pek seçici değil ve tavuk sevdiği için bunu iştahla yiyor, mükemmel

  • 10.06.2026 12:53
    3,0

    Daha yeni deneyimliyoruz kedim memnun kaldı

Yorum Yaz

Ürün hakkında yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap Üye Ol
Gelince Haber Ver

Ürün stoklarımıza geldiğinde size sms ve mail ile bilgi vereceğiz.

Ad Soyad gereklidir.
E-posta gereklidir.
Telefon gereklidir.