Petlebi Somonlu ve Ton Balıklı Krema Kedi Ödül Maması 14gr (5'li) Kullananların Yorumları (188)

Özet

Petlebi Somonlu ve Ton Balıklı Krema Kedi Ödül Maması 14gr (5'li)
Petlebi Somonlu ve Ton Balıklı Krema Kedi Ödül Maması 14gr (5'li)

Kullananların Yorumları ve Değerlendirmeleri

4,9
188 Kullanıcı Yorumu
  • 5
    %89
  • 4
    %9
  • 3
    %2
  • 2
    %0
  • 1
    %0
Ürün Detayına Geri Dön

Yorumlar

  • Bugün 14:48
    5,0

    kedilerim çok seviyorlar

  • 20.06.2026 11:11
    4,0

    Kendim beğendi

  • 19.06.2026 11:44
    5,0

    Kedim bu ödül mamasını çok severek tüketiyor. Kıvamı ve kokusu oldukça iştah açıcı. Ödül olarak verdiğimde hemen geliyor. Tekrar almayı düşündüğüm bir ürün.

  • 17.06.2026 16:09
    5,0

    Kedilerim severek yiyor

  • 11.06.2026 12:00
    4,0

    Kremayı kedim beğendi

  • 06.06.2026 09:49
    5,0

    kedim cok begendi

  • 06.06.2026 09:45
    5,0

    Kedilerimiz bayıldı.

  • 04.06.2026 12:40
    5,0

    Tavsiye ederim

  • 04.06.2026 12:08
    4,0

    Gayet güzel tavsiye ederim

  • 04.06.2026 12:06
    5,0

    Kedim bayılıyor

Yorum Yaz

Ürün hakkında yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap Üye Ol
Gelince Haber Ver

Ürün stoklarımıza geldiğinde size sms ve mail ile bilgi vereceğiz.

Ad Soyad gereklidir.
E-posta gereklidir.
Telefon gereklidir.