

















































































































































Javanese Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Korat Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Köpeklerde Diş Sağlığı ve Önemi
Kısırlaştırılmış Kedilerde İştah Artışı Nasıl Yönetilir?
Honey Bear Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Beslenmeden davranışlara kadar, evcil dostunuzun yaşamına dair detayları keşfedin.
Tüm Blog YazılarıMerak ettiklerini sor, dostlarımızla yaşayanlar cevaplasın.
Yorum Yayınlanma Kriterleri
Ürün stoklarımıza geldiğinde size sms ve mail ile bilgi vereceğiz.
Onaylı Yem Deposu Sertifikası
Royal Canin Golden Retriever Yetişkin Köpek Maması 12kg Kullananların Yorumları (17)
Özet
Kullananların Yorumları ve Değerlendirmeleri
Yorumlar
Kusursuzdu her şey kargo çok hızlı geldi paketlemesi harikaydı 2 paket büyük boy ödül mamaları da koymuşlar çok mutlu olduk köpeğimle bundan sonra tüm mama siparişlerimi buradan vereceğim teşekkürler tekrardan🌸
Sürekli köpeğimin kullandığı mamayı burada buldum teşekkürler ederim
Maalesef golden kırması köpeğim hiç sevmedi. Teslimat her zamanki gibi çok iyi ama mama bizimkinin damak tadına uymadı.
Üründen memnun kaldım
Hediyeleriyle, paketlemesiyle, kargo hızıyla on numara. Köpeğimiz silip süpürüyor çok memnunum hem siteden hem mamadan
Golden Retriever köpeğim mamayı beğenmedi. Mama seçmez normalde ama yemiyor. Almadan önce tattırma imkanınız varsa tattırıp öyle alın isterseniz.
Ürün paketlemesi olsun hediyeleri olsun çok beğendim. Köpeğim ev gıdalarına alışkın olduğu için çoğu mamayı yemiyor. Çoğu ürünü dededik bu ürünü azda olsa yiyor teşekkürler.
Köpeğime ilk defa bu marka aldım. İlk günden yarım tabak verdim güzel ve iştahlı bir şekilde yedi. Teşekkürler.
köpeğim çok hareketli köyde oturduğumuz için her zaman dışarıda ve geziyor mamayı iştahla yiyor bir kere farklı bir mama aldım fakat enerji kaybetmesine rağmen royal canin maması gibi iştahla yemedi.
Ürün güzel, yavaşlatma konusunda çok etkili değil. Tüy dökümünü azaltmışken yeniden çok felaketi seviyesine kadar artırdı. Yarısından sonra yememeye başladı. İçine ne koydu isek mama hariç herşeyi yedi. Yeniden sipariş verirmiyiz! Sanmıyorum.